Ren hund

Idag har jag inte kört något jobbigt träningspass precis, blev att gå en promenad med hunden. Kände mig lite stel så det mjukade upp kroppen lite..

Sen så min hund är en riktigt smutsgris,,,han är naturligt svart men det senaste har han sett grå ute?! jag bara ne nu är det dags, så borstade honom först fin i pälsen, sen fick han även en dusch...men det är inte så populärt,,han försökte ploga sig ut heeela tiden under tiden jag duschade honom...som en envis åsna haha... men tillslut blev han ren,,men han gav mig en dusch som hämnd, och traschade hela duschen...

Väntar på att mamma ska komma hem nu, för vi ska äta mexikanskt idag,,alltså tacos hahaha

m m m... =)

får väll snart bli ett videoinlägg igen men vet inte när :) kanske efter jag kommer hem från jobbet i morgon :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback