Piss kiss bajs

Så bra humör är jag på nu, precis insett att jag ser överviktig ut på alla jävla bilder på mig fy fan, detta håller inte, och att jag aldrig kan bli bra på bild...kul att se efter man precis vräckt i sig en tallrik glass, måste till gymmet i morgon och varenda jävla dag..usch jag ska egentligen inte skriva om sånt här i min blogg men fan jag är en deprimerad kvinna som måste få lätta på sitt hjärta och skriva av mig lite...

Ne slut på glass, godis och allt annat onyttigt, fram med sallad och frukt...synd att vi bara har äckliga äpplen hemma jag får hicka utav...


En god nyhet är att jag faktiskt GER till ALLA mina läsare

Från och med NU fram till den

19 April 2010 får DU shoppa loss med 15% rabatt när DU anger rabattkoden: bloggspecial

 

Hur bra är inte det, så klicka på bannern i höger sida så kommer du till Cocoo.se hemsida ;)

FINNS SMYCKEN TILL BÅDER DAMER OCH HERRAR!! ;)



Kommentarer
Postat av: Johanna

Du e ju jättesnygg camilla och supersmal!

2010-04-05 @ 12:53:40
Postat av: Anonym

håller me förra . du e snyggast :)

2010-04-05 @ 15:26:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback