Otrohetx2

Fick en kommentar som förbluffade mig en aning om mitt tidigare inlägg om otrohet... jag håller inte alls med,, har man ett öppet förhållande ja då är väll sex ok om det bara är sex,, men är det ett förhållande mellan två personer så är inte sex ok med någon annan även om det bara handlar om sex...

"Hej!

En sak tycker jag du fokuserar allt för mycket på, och det är sexet. Hur mycket gör det att din pojkvän har sex med en annan person? Det är en fysisk handling mellan två personer (det kan ju t.o.m. med vara mer intimt att skaka hand med någon i viss afall). Och skulle det inte ännu värre i fall din pojkvän bara skulle ha sex med dig och endast prata med andra tjejer?


Jag kan förstå dig om det nu är så att den här killen har sagt till dig att "jag tänker inte ha sex med någon annan för jag vet att du blir sur då", men då är man ju sur över att han har brutit ett löfte.


Som du berättar det verkar det bara idiotiskt att du är sur över en sådan här sak.


Ha en bra kväll!
"

Sen så hade bara en kille haft sex med mig och inte velat prata med mig inte fan hade jag varit tillsammans med honom då...sen så har han inte sagt något sånt liknande till mig :S

Tycker ni som personen som fällde kommentaren?

Kommentarer
Postat av: sesse

gud nej, haha.. den där människan kommer dö jävligt ensam XD

2010-04-14 @ 23:34:41
Postat av: Sara

Jag förstår mig verkligen inte på vissa människor, hur kan man tycka så? Att skaka hand kan vara värre än att ha sex med en annan person? Jag håller verkligen inte med henne!

2010-04-14 @ 23:39:24
URL: http://liteavsara.blogg.se/
Postat av: Linnea Neeah Bern

haha låter som någon som brukar vara otrogen, usch. ska vi skjuta honom/henne i huvet?! :D

2010-04-14 @ 23:39:55
URL: http://neeis.blogg.se/
Postat av: Bella

Nejmen man blir säkert jätteglad om ens kille ligger med någon annan, det är ju bara som en kram?



Ibland förstår jag inte vad det är för fel på människor, skulle min kille ha sex med en annan, skulle jag dumpa på direkten, för då vill han ju inte ha mig och varför ska vi då vara i ett förhållande?..

2010-04-14 @ 23:47:14
URL: http://luciia.blogg.se/
Postat av: H

Sex är väl det mest intima man kan göra med en annan person. bara det faktum att man låter en annan människa vara INNE i dig, det är jääävligt personligt. Det är kränkande och äckligt att veta att personen man är tillsammans med/älskar har delat den upplevelsen med en annan person än DIG. Har man ett öppet förhållande å andra sidan, då är det en helt annan sak

2010-04-15 @ 00:02:08
Postat av: Jonna

Jag har en fråga som har med förhållande att göra, min sambo smsar med ett av sina ex, skriver och komenterar på ett av hanns andra ex, men han fattar inte att jag inte vill det. Menar han har drömt en "dröm" om ex nr 2... Han fick stånd, han skriver att hon ska komma hit och skit! Jag blir så irriterad!

2010-04-15 @ 00:05:26
Postat av: jm

Finfin blogg!

2010-04-15 @ 01:05:24
URL: http://maluwie.blogg.se/
Postat av: thaipinnen ♥

bra blogg:)

2010-04-15 @ 07:19:33
URL: http://thaipinnen.blogg.se/
Postat av: Barre

Jag brukar undvika att ha en åsikt angående folks relationer, för alla har olika synsätt på det. Vissa tycker det är ok att ligga med flera stycken, andra vill ha monogama förhållanden.

2010-04-15 @ 08:42:56
URL: http://forkmaster.blogg.se/
Postat av: Lisa

haha, kul att det var en kille som skrev den kommentaren xD håller med dig, han verkar ha en sjukt konstig uppfattning...

2010-04-15 @ 09:40:58
Postat av: Kristina kittelsen

hahahahahahah ja dööör, människan som skrivit den är ju dum i huvudet "Och skulle det inte ännu värre i fall din pojkvän bara skulle ha sex med dig och endast prata med andra tjejer?"



otrohet är i mina ögon; om min pojkvän flörtar gärnet med någon annan tjej, pussar en annan tjej, kysser, hånglar, taffsar, slickar, hon suger av han, petting, sex. Sen får han PRATA eller som personen i kommentaren skriver "skaka hand" (?!?!?!?) med vem fan han vill när han vill. Sex är OTROLIGT intimt, förstår inte hur och vad den här personen tänker med.

2010-04-15 @ 12:01:05
URL: http://myrevolver.blogg.se/
Postat av: Kristina kittelsen

svar till "Jonna" btw;



om din kille inte vet om detta att du stör dej som fan på det hur ska han då förändras? Även om han är dum i huvudet som gör så så måste du säga till honom vad du gillar och inte gillar. Säg till han att du inte gillar det, och fråga VARFÖR han gör så. Om han fortsätter bete sej så borde du fundera på att dumpa honom, inget förhållande är värt att behålla om man bara går runt och mår dåligt.

2010-04-15 @ 12:05:15
URL: http://myrevolver.blogg.se/
Postat av: r

haha antingen så är de en fjortis som aldrig fått något eller så försöker han bara leka en grym player.. vi får väl hoppas att han blir kär i någon o den tjejen är otrogen mot han så får vi se om han accepterar det eller inte :)

2010-04-15 @ 12:59:36
Postat av: Amanda

Nej, men hur tänker den som kommenterade? Om man har ett förhållande så ska man ju vara trogen, annars är det ju lika bra att bara vara kk's eller något. Skulle aldrig gå med på att min pojkvän fick ha sex med andra.

2010-04-15 @ 14:31:54
URL: http://amandasellman.blogg.se/
Postat av: Janéla

Shit, personen som skrev kommentaren är nog inte speciellt gammal eller seriös. Fine alla tycker olika men jag som har ett fast förhållande och både jag och min kille känner att vi vill spendera resten av livet med varann. Skulle det hända att han var otrogen då skulle jag inte skona honom! Så den som skrev det där har nog ALDRIG varit kär. Tro mig, det har jag varit och har tagit mycket skit från killen som jag var tillsammans med innan och älskade väldigt mycket, han var bland annat otrogen. Jag vill inte ens tänka på vad jag ville göra med honom!

2010-04-15 @ 20:39:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback