Nice and tight

Känns jättetråkigt att bara skriva nu om att jag drar till gymmet och kommer hem från gymmet,, men fan det är det som händer just nu,,,

Hade dataprov imorse tror att det gick vägen,,,hoppas att jag vet efter denna helgen om jag kan hoppa av skiten,, HOPPAS HOPPAS HOPPAS...!!!


Men som sagt gymmet nu men ska ta och yttra mig om dagens funderingar:

1. Finns det smarta blondiner? eller är dom fridlysta?

2. Varför lär sig aldrig busschaffören att det finns en hållplats där jag bor?

3. Man borde kunna köpa/hyra tillfälliga pojkvänner, tex när man känner en dag att det hade varit mysigt att gå hand i hand med en kille på stan

Gammal bild från jobbet







Kommentarer
Postat av: Kristina kittelsen

1. Finns det smarta blondiner? eller är dom fridlysta?



HAHAHAH hatar dej

2010-04-29 @ 16:17:54
URL: http://myrevolver.blogg.se/
Postat av: giaretta

vilka jääävla titts , ja hade också slickat:P

2010-04-30 @ 00:24:11
URL: http://gemejdinhimmel.blogg.se/
Postat av: Anonym

svaret på fundering tre kallas eskort ;) som en asexuell hora.

2010-05-13 @ 00:07:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback