Högtalare

Behöver hjälp, måste verkligen skaffa nya hötalare till datorn, får damp på mina som bara funkar på max och surrar hela tiden. Men dom har hängt med sen -98 så inte så konstigt kanske att dom inte funkar haha. Men kollade runt lite och eftersom jag bara gillar att handla elektronik på Elgiganten för att man får bäst service där hittade jag dessa tre. Men eftersom att jag inte kan något om ljud så behöver jag hjälp, vilka av dessa tre ska jag välja?

Alternativ 1 Alternativ 2 eller alternativ 3??


Kommentarer
Postat av: Sandra

Naw! Tack söta du! =) Saknar dig med!!



Och ang ljudet, kör på dom i mitten =) Du får garanterat bäst ljud ur dom, köp alltid med separat sub för bästa ljudet. Och ljudkontroll på kabeln är en ren lathet men du kommer definitivt sakna det om du inte har det =)

2010-04-07 @ 23:54:58
URL: http://sassigirl.blogg.se/
Postat av: ad-hk

dom i mitten är ruggigt bra till det priset! akta dina fönster bara ;)

2010-04-07 @ 23:57:40
Postat av: Anonym idiot -.-

köp x-210, dem har bäst ljud, härligast bas djup och du lär inte ångra dig, frågan e bara ifall du kör laptop eller stationär, för vissa laptops klarar inte all djup bas i musiken för att deras ljudkort är för dåligt, stationära brukar därimot klara sig fin fint :) (Y)

2010-04-14 @ 22:54:38
Postat av: Andy

Ta x-210, bra högtalare till ett bra pris =)

2010-04-15 @ 00:29:43
URL: http://PepperRedAlain -bdb
Postat av: Thess

x-210 är grymma.. jag har dom själv och är sååååå nöjd med dom. :)

2010-04-17 @ 00:44:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback