Hm + nagellack = true story?

Har börjat läsa om fler och fler som köper nagellack från Hm's egna märke, är dom bra eller? själv har jag alltid tänkt att allt som har med Hm's egna smink och nagelsaker att göra är skit, vet inte varför...använde ju förr i tiden bara det men sen när jag blev fast i Make up store träsket har jag intalat mig själv att allt annat är skit,, ska man ha något bra får man betala för det...

Men sen ett nagellack använder man inte så ofta just en nyans bara om det inte är fransk manikyr, så egentligen när man vill testa en fräck färg kan man lika gärna köpa ett skitnagellack istället för att lägga över 100 svenska riksstaler på ett OPI...

Så ska nog testa Hm's så får vi se sen hur nöjd jag blir eller om det blir ett HATinlägg om dom haha


Kommentarer
Postat av: Kristina kittelsen

snygggaaaa

2010-04-27 @ 06:33:54
URL: http://myrevolver.blogg.se/
Postat av: Anonym

hm tillverkar inte nagellack ;) de köper de från ett känd företag o lägger dit sitt eget märke på den ju.. alla gör så.. matbutiker gör så ju..

2010-04-27 @ 10:58:30
Postat av: Stina

neej OPI suger ju med negerballe :(



teste Chanel´s eller Dior´s! Dom är sjukt bra. Men Chanel är ändå favoriten. den sitter som berget!

men dock kostar det ju en aning mer :(

Och H&M suger balle, eller tyckte du det var bra? =)

2010-04-28 @ 17:29:42
URL: http://dunderkines.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback