Hemskt

Alla kommer säkert tycka jag är urtöntig nu, men jag tycker detta är jättehemskt..dessa jeansen köpte jag förra året och jag väntade säkert i 4-5månader innan jag köpte dom för jag var osäker på om jag skulle använda dom om jag köpte dom..visst dom kostade bara 399kr på Gina tricot...men jag är inget fan av att ha tighta jeans på mig, speciellt inte ljusa...men tycker att slitna ljusa jeans är så jävla snyggt...så till slut köpte jag dessa...hon i affären sa till mig att köpa dom så tighta så jag precis fick på mig dom om dom skulle hålla sig i passformen...så gjorde som hon sa,, vilket resulterar i att nu ett år efter kan jag inte få på mig dom :S ...det är pinsamt..det har bara gått ett JÄVLA ÅR och jag har fetat till mig så jag inte får på mig jeansen haha ...fast kunde det innan jag började träna så får väll skylla på muskler eller något jag dock inte kan se att jag har ...ELLER så skyller jag på ASKAN!!! ja det är ASKANS fel..

Men får väll ha som mål att få på mig dom till sommaren igen..denna förkylning ger med sig lite gott såg jag förut idag haha...söta tår jag har föresten... ;)

Kommentarer
Postat av: Regina

Ja du vännen, sörj inte för mkt över dom du ;) jag har typ 10 par jeans ja inte kan ha längre som jag kunde ha för ett år sen och det är INTE på grund av träning ;)

2010-04-21 @ 19:13:26
Postat av: Nathalie

fint då kan jag ta dom :D

2010-04-21 @ 22:35:14
Postat av: Elin jonsson

sv: ja de gjorde jag! den är ju äckligt snygg!! :D

SKitsnygga! sörjer med dig ;)

2010-04-22 @ 08:12:12
URL: http://elnjonsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback