Helgen fick ett...

Bra slut trotts allt, det trodde jag inte i fredags när jag låg nergrävd i mitt täcke med en toalett rulle och massa te. Visst jag är fortfarande sjuk men vissa saker får än ju på bättre humör i alla fall ;)

Satt hela lördagen vid datorn så jäkla deprimerande när jag verkligen bara ville ut och dansa med dom andra partypinglorna...tog ju lite bilder som sagt dom jag la upp i tidigare inlägg..sen när klockan hade slått förbi tre på natten fick jag lite impuls besök av en sketgris, åkte lite i hans väldigt fina bil och åt glass... jag har nog aldrig varit så rädd höll stenhårt i bältet har aldrig åkt så snabbt i hela mitt liv haha,, men fan va kul det var..kände verkligen att jag behövde lite socialtumgänge så det var toppen,, nu känns det som min helg var helt ok =)


Ja det är så här mitt hår ser ut naturligt, vet att några var lite nyfikna =)

Kommentarer
Postat av: Nathalie

Ja jag va väldigt nyfiken :D

2010-04-18 @ 22:27:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback