Gjort bort mig

Jag måste nog vara bäst på att göra bort mig, gör alltid något smått skämmigt. Glömde berätta detta här om dagen, men då var jag iallafall ute med hunden. Och jag brukar gå runt och småsjunga för mig själv, bor ju ändå liksom ute på vischan så vem skulle höra mig? ja men iallafall där går jag och lallar runt..

Så kommer denna låten 3OH!3 – STARSTRUKK [FEATURINGKATYPERRY] - Explicit Bonus Version

Och ni som hört den vet ju att dom visslar i den i början,, själva grejen var att jag gick förbi grannen och sjöng på denna, och busvisslade då utan att tänka på det...och där stod han,,,jag hoppas han inte hörde men det tror jag...kan säga att det blev snabba steg sen haha

Detta är ända bilden jag bjuder på från helgen.. den blev inte bra men bättre än dom andra på mig iallafall haha

Usch jag kan verkligen inte fastna på bild, nästa fest kommer jag att gå runt med en papperskasse på ansiktet och ett långt svart sjynke. Hatar att vakna upp och se att jag blivitt taggad på massa bilder på FB får PANIK,,,sen när jag dessutom ser ut som en koblajja eller något mår jag bara dåligt själv...usch ne lägg inte upp bilder på mig utan att fråga om det är ok så blir jag glad...kanske låter som jag är jättetråkig och töntig,,men jag mår piss när jag ser alla kassa bilder på mig...tro det eller ej men så självgod är jag inte...hade önskat tex att jag kunde bli så bra på bild som min kompis (fru) räcker att hon bara ler så blir bilden perfekt.. jag kan inte ens le normalt,,, Gud jag är på pissigt humör och nu får ni också läsa det förlåt.. shit hoppas resten av veckan blir bättre.

Kommentarer
Postat av: Lisa

ska aldrig göra om det misstaget ;) men skitsamma om du inte ser perfekt ut på en bild (vem gör det förutom din fru? ;)), du vet ju att du är jättesnygg i verkligheten ändå!

2010-04-05 @ 18:49:15
Postat av: Nathalie

Naaaw va söta ni e du o Lisa =) Men de blev faktiskt några bra bilder på dej Camilla!

2010-04-05 @ 20:15:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback