Ett nytt liv

När jag vaknar börjar mitt nya liv, ska ta tag i detta nu, vet att många inte gillar det jag ska göra men måste göra det för att må bättre själv..för är man inte nöjd själv kvittar det faktiskt vad andra säger för det är bara ens egna åsikt i det hela som räknas..

Sen att folk tror att jag är ego, självgod och tror jag är snyggast i världen BARA för att jag har bilder på mig själv, och tar mycket kort,,det stämmer inte alls.. visst ok kan jag gå med på men verkligen inte snyggare eller bättre än någon annan,, så ta inte för givet att jag är en bitch som tror jag är snyggare än alla andra ;)

Sen är det roliga man får inte säga att man ser bra ut, för då är man ego, men man får inte heller säga att man inte tycker att man ser bra ut för då söker man empati ?!
så man kanske ska hålla käften om sin åsikt om sig själv så folk får dra sina egna spekulationer?


Kör lite gamla bilder 09 STRIKE A POSE ;)



Kommentarer
Postat av: patteek

du är riktigt snygg :D

2010-04-27 @ 01:46:26
Postat av: Mikaela Nordgaard

Så är det med Jantelagarnas land! Det är sådant man måste stå upp emot och de som följer jantelagen till punkt och pricka kan köra upp den i röven...



/Micks

2010-04-27 @ 06:40:52
URL: http://micks.co.cc
Postat av: sessan

Jag tycker du är finast!!! och du ska vara stolt över hur du ser ut!! pussokram <3

2010-04-27 @ 23:05:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback