Dåliga bloggare

Satt precis och kollade på lite bloggar som jag brukar läsa men så har dom uppdaterat jättedåligt det senaste så satt och suckade för att dom inte hade uppdaterat ännu heller,,,så kom jag och tänka på att jag har ju faktiskt själv inte skrivit ett inlägg på heeeela dagen,,suck va kass jag är liksom...och så nu sitter jag och tänker va faaan ska jag skriva om då,,,känner mig bara trött och hängig....

JO jag var på läppstiftsjakt idag, kände att jag behövde ett nytt nu...Min vän Pontus var med och hjälpte mig välja ett, jag kände mig lite skeptisk först men tror det kan bli snyggt nu om jag fixar resten av make upen så det passar till nyansen :)

Isadora Nyans: 77 Satin Pink

Det är ett rosa läppstift som ger ifrån sig lite glans och skimmer



105kr på Kicks

Kommentarer
Postat av: Nathalie

de läppstiftet har jag :P passar väldigt fintpå stephen oxå efter vi har pussats ;)

2010-04-27 @ 13:06:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback