Camilla 70+

Är sjuk har ont i ryggen, bläää...Funderar på att gå ut och gå lite i solen iallafall, det är ju inte så farligt....Stannade faktiskt hemma från vuxendagiset idag för att bli frisk lite snabbare. Ni vet ju att dagis är största smitthärden haha

Men Tre apor botar det mesta, har inte alls ont i halsen längre har en torrhosta nu bara och är lite slut i huvudet men det brukar jag ju vara så,,idag har jag beställt hem något som för tillfället är hemligt, det är det jag snackade om här om dagen. Jag är ganska nyfiken..

Får väll ge lite låttips från Spotify som vanligt nu då haha

BPM – Maniac - Radio Version

Darius & Finlay feat. Nicco – Do It All Night - Michael Mind Radio Edit

Björn Rosenström – Het (bara för att man får sommarkänslor)

Jack Holiday – Insomnia - Chris Crime Infinity Remix

Edward Maya Feat Vika Jigulina – Stereo Love - Radio Edit



Kommentarer
Postat av: johan

det är la inte så konstigt .. 3 apor är ju ett torrt vitt vin;)

2010-04-14 @ 21:26:47
Postat av: Bella

Åh vad bra att du skrev om Darius och Finlay, för förut fanns bara destination ute, och båda två är ju så jävla bra :D . Hade nog inte tänkt på att titta om den hade kommit till spotify annats^

2010-04-14 @ 23:43:11
URL: http://luciia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback