Bra start på dagen

....glömt gymkortet, fått en halv kopp te över mig för Sara skulle försöka att skrämma mig...ja nu har jag bokat dubbel soltid så kommer säkert bli röd som en kräfta bara för att jag aldrig blir det annars...

Sen vet jag inte hur jag ska ta mig till skolan imorgon,,blää jag är less på det mesta just nu..

Jag saknar mina extensions inte haft det på två månader nu tror jag, snart kommer jag färga håret ljusare och skaffa nya,,längtar..

Sen är det en till sak jag ska köpa som kommer att förändra mitt utseende med det är hemligt för jag vill se om någon märker något.. ;)


(nej det är inte jag på bilden, bäst jag säger det innan folk tar det för givet)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback