Träna träna träna

Gött att bli av med förkylningen nu är det träna som gäller igen. Något av det bästa jag vet tror jag. Därför ska jag ut och springa nu även fasten det regnar.

Va synd att jag missa Tjejmilen när jag ändå var i Stockholm, hade helt glömt bort det. Annars hade jag lätt sprungit den också, brukar ju annars springa Vårruset.

I morse var jag hos Fru Fitt som hade glömt bort mig först så fick sitta i en halvtimma och vänta, trodde att jag hade tagit fel på dag. Sen hade vi en trevlig pratstund på säkert en timma om inte mer. Väldigt trevlig är hon.

Nu blir det att dra på sig trikåerna och ge sig ut. Mina lockar jag har idag skulle nog kunna sticka ut ögona på någon.

She got the "locks" that kills HÖHÖ !




Typ ge tebaks dom rattarna till mig, va dumt inser jag nu att gå ner i vikt. Får hoppas att kling och klang kommer tillbaka.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback