Tisdag

Tisdagen för mig började med att gå ut med hunden, laga mat, soppa som jag skrev tidigare den blev väll ok, var lite stressad. Sen var det att fixa make up och håret. Blev lite halvlockigt och fluffigt. Dock ingen bild på det men i liked it.

outfiten jag inte har kort på var mina nya leggins, långt linne, tower tub från weekday. Jacka från Gina, och mina trogna converse. Höst outfit vart det.

Sen var det att cykla som en dåre till bussen, trodde verkligen jag skulle missa den igen. Varför är man alltid ute i sista minuten ? måste ändra på det. Sen gick jag och Natta i stan och fördrev tiden innan bion skulle börja. Så kunde inte hålla fingrarna borta så det blev ett solpuder och en parfym. Men tyckte jag ändå var duktig som valde ett billigare alternativ.

Sen köpte jag även hårfärg, svart. Så nu är jag svarthårig kommer nog en bild imorn på det.

Såg filmen " flickan som lekte med elden" sjukt bra. Bättre än ettan, helt klart dom bästa svenska filmerna jag har sett. Längtar tills tredje filmen kommer nu !! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback