skiss

Ja igår var det då galen, mycket slagsmål och fylla. Som nu läser så blev det ingen lugn myskväll men jag höll mig nykter men knarkade bafusin istället ( halstabbletter för den som inte vet )

Men idag blir det nog rätt lugnt, är trött och lite sleten så ska nog skissa lite. men vet inte vad ännu några tips?

Här kommer lite skisser som jag gjort iallafall :)

skiss på döskalle

strippa

Skiss på Bingo Rimér och hand dotter Nova

skiss på mig

Och nej jag anser inte att jag är bäst på att skissa, jag bara älskar att göra det och är nöjd med dem :)

Kommentarer
Postat av: Cissi Norrköping

Jag tycker du skissar skitbra... jävligt snygga bilder...

2009-12-27 @ 20:27:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback