SEX TEST





Haft sex i någon annans säng? Jaa
Sprutat hårspray på någon annans kroppsdel när du varit full? Har jag säkert gjort
Någonsin onanerat till en låt? aha (a)
Onanerat till en film förutom porr? mycket möjligt
Blivit upphetsad av någon av dina vänners mamma/pappa? NEJ NEJ NEJ
Haft sex i en garderob? nope
Låtsats att du gillat någon bara för att få sex? NEJ
Haft sex till porrfilm? haha nej det har jag inte

Vem

Var det du senast låg med? En jag gillar :) ;)
Var det senast du kysste, ordentligt? *pil upp*
Var det senast du hade oralsex med? *pil upp*
Var det senast du såg naken? *pil upp* haha


Övrigt



Haft oralsex? Absolut
Haft sex? ja ja ja absolut
Ljugit för någon för att få sex? Nej
Bitit någon under samlag? Kan mycket väl ha hänt :)
Använt handbojor/kedjor/piskor/läder? Ja ( handbojjor )
Haft analsex? Nej, där ska saker komma ut inte in,,men vem vet vad som händer i framtiden : )
Haft sex i över 4 timmar? nej, fättskav uuuhh
Haft sex i en båt? tror inte det är lite osäker
I ett garage? nej
I dina föräldrars rum? nej
Blivit påkommen när du haft sex? Mjaa
Är du kåt ? Alltid mer eller mindre men det är nog alla :D


GÖR SEXTESTET DU OCKSÅ I EN KOMMENTAR PÅ MIN BLOGG :)

bild på mig

Jag på bilden,,, tröjan kommer från Weekday :)


Kommentarer
Postat av: Juanito

hehe du verkar va en kul tjej kramis

2009-09-13 @ 19:32:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback