Sex känsligt?

Tydligen så har jag redan gått över gränsen och skrivit för mycket om sex. Jag tycker inte jag har skrivit så överdrivet mycket, men sex är ett stort och känsligt område för vissa. Och ordet sex gör helt plötsligt allt annat osynligt. Jag själv anser väll att ämnet sex inte är en så stor grej, det är kul. Och det är helt naturligt att ha sex, fast visst till en viss grad, att ha sex med barn eller släktingar anser väll inte jag är naturligt.

Sen så ska man självklart skydda sig när man har sex. sånt är viktigt.

Sen alla som klagar på att åååh bloggar orka det, orka berätta om sitt liv för andra och vad du använder för mascara. Men shit ,, har jag tvingat någon att läsa ? varför går du då ens in om du nu inte är intresserad? det är inte precis så att jag står med en pistol riktat mot ert hövve ( huvud ) !

Sen fjortis är jag tydligen för att jag skriver om sex, och att jag skriver om mina kläder, och att jag har bilder på mig själv. Vilket betyder att vår värld är överbefolkad av fjortisar,, och ni som inte gör som oss är ni onormala.

Och sen så skriver jag väldigt mycket ironiskt och brer på,, så ta inte allt så seriöst ta det med en nypa salt :)



Nu har jag iallafall precis duschat och tvättat ansiktet mitt. Dricket mammas flädersaft och äter lite cheez ringz, men dom har fått nån konstig smak,, ursäkta men det smakar faktiskt sagg eller luktar det iallafall men men.

Funderar på att sätta på någon film nu men vet inte vad bara, tips ?



fiiint ellerhur? :)


Kommentarer
Postat av: annie

haha camilla ska följa din blogg:D

2009-09-14 @ 16:38:52
URL: http://ssmuliz.blogg.se/
Postat av: angie

ofta cheez rings luktar sagg . haha x'D

2009-09-14 @ 17:01:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback