Osexigt?

Jag tror att många killar tror att utseendet är skit viktigt, men det är det faktiskt inte, visst kan det vara viktigt till en viss grad men i slutändan måste man ha lite personlighet tycker jag.

Lista på vad jag tycker är osexigt hos killar:

  • Rutmage, tycke det inte är snyggt eller gott att känna på, Säger nog lite som en del killar brukar göra. " Det är gott när det finns lite att ta på" men visst menar jag inte att jag älskar ölkagge ju större desto bättre. Nej lagom är bäst.
  • Skryt! finns inget värre än en kille som hela tiden ska hävda sig vara bäst på allt och vackrast i världen, skryta om pengar och sina prylar hela tiden. Visst kul att du har pengar och prylar men jag vill inte höra det 24/7.
  • Mytomaner, Killar som ska ljuga sig till fakta, eller bara ljuga om sig själv, att dom är mer än va dom igentligen är och har varit med om en heeel del som dom inte har. Sannigen kommer alltid fram förr eller senare.
  • Skämten, helt klart ska man kunna skämta om det mesta men ibland går det över gränsen, att jämnt och ständigt säga att man börjar bli tjock eller rund om arslet. Ja då kan du räkna med att bruden nog inte tar det på skämt längre utan står vid spegeln nästa stund och kollar med en ledsen min på sitt arsle. För överallt läser man om hur man ska se ut och borde se ut klart media påverkar. Och om det nu är så att du försöker säga att hon borde träna att det är det du vill få ut av det. finns det bättre tips än att säga det som ett drygt skämt. Tex fråga om ni inte kan börja på gym tillsammans, eller gå ut och gå, springa eller cykla.
Saker som är osexigt hos killar handlar inte enbart om utseendet tycker det mesta sitter i betendet. Men detta är ju vad jag tycker finns säkert brudar som älskar sånt.

Men här kommer vad jag gillar och älskar hos killar:

  • Att kunna skratta åt saker tillsammans eller åt varandra ( jag är ju en person som skrattar VÄLDIGT mycket så inte kul med en tyst kille då)
  • Killar som gillar att hitta på saker, inte bara ligga hemma och mysa. Även om jag älskar det också behövs äventyr ibland.
  • När dom är mån om sitt utseende och tar hand om sin hud osv. Man är inte gay för att man har hudprodukter m.m
  • Små pussar och kramar
  • Komplimanger, och då gärna något annat än ens utseende, men visst har man gjort något nytt eller har något nytt på sig kan det vara kul att få höra en kommentar. Men att få höra att man är snygg 24/7 vem tar åt sig av det ?
  • Killar som har det städat hemma, visst det måste inte va kliniskt rent men man vill inte komma in i svinstian med pizza kartonger och fläckiga lakan som luktar svett.
Finns mycket mer jag älskar och hatar men där var lite. Men som sagt inte är jag heller perfekt precis alla har väll sina skavanker och dåliga sidor.

SEXPACK?





Kommentarer
Postat av: Nathalie

Vi älskar en puss i pannan oxå när killen står med armen om oss :D

2009-09-16 @ 17:20:10
Postat av: Jocke

Låter som du precis beskrivit mig :)

2009-09-20 @ 19:44:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback