Ny design

Mallarna till bloggdesignen här är ju inte precis fina, så ska försöka på mig att göra en egen nu. Men om jag misslyckas hade det varit kul att veta om det finns någon där ute som är bra på sånt som vill hjälpa mig? För min blogg behöver en snygg design. Den jag har nu får än ju nästan bara att spy haha.

Bra på att designa webbsidor, ge din msn,hotmail i kommentarfältet så hör jag av mig.

För övrigt så är jag sjuk, min hals har svullnat igen och jag känner mig bara trött och hängig. Så ska nog spela lite wc3 idag. Svar JA det finns brudar som älskar att spela det och dricka en kall öl. Jag är en av dom, en riktig spelmänniska blir sjukt lätt beronde av spel. Sen så är jag en ölmänniska har aldrig varit för så mycket annat, cider är som saft och sprit är bara sliskigt att dricka för mycket av.

warcraft 3

Kommentarer
Postat av: kristina-kittelsen

designadinblogg.se

2009-09-14 @ 15:22:32
URL: http://kristinakittelsen.blogg.se/
Postat av: Anonym

sweet! keep it up!

2009-09-18 @ 13:35:22
URL: http://bambi22.blogs.linkbucks.com/
Postat av: Jonte

Jag designar en hel del :) har gått kurs i det osv ^^



jontee91@hotmail.com

2009-11-06 @ 01:06:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback