Nej nej nej

Kom och tänka förut på killar som inte kan ta ett nej. Eller bara inte vill förstå att man menar nej. Måste varit någon tjej där ute som någon gång sa nej men menade ja, och förklarade sedan för alla killar att det är så vi tjejer tänker. Vi säger nej men menar ja.

Dock gör inte jag det, när jag säger nej så är det nej. Tex försöker en kille få mig i sängen och jag säger nej, så fortsätter han oftast ändå. VARFÖR? antingen tror han att jag kommer att ändra mig eller att jag inte mena det jag sa.  Men nej jag kommer inte att ändra mig så du kan ju fortsätta att plåga dig själv, för här får du dig då inget.

Eller finns killar som inte fattar att man inte vill vissa andra saker ibland, så som att bli tex slickad. Det är inte alltid man vill det, iallafall inte jag. Men även om jag gör klart för det innan allt ens börjat jo tro fan att han försöker å försöker och helt plötsligt är han där. Det är så man vill skrika FATTAR DU TRÖGT ELLER ÄR DU DUM?! men det skulle ju förstöra hela stämingen. Så man ger vinken att det inte är ok, allt är lugnt igen tills 5min senare då är han ta mig fan där igen. Det är då man nästan vill ge en höger. Eller bara avsluta allt och ta på sig kläderna och säga DU KAN GÅ NU.

Tänker säkert ni " men fan dum brud, det är ju bara skönt för dig " men ändå har man sagt nej får man väll acceptera det ?

Fast dock andra sitnationer vet jag tjejer säger nej men menar ja. Tex man står i affären ser något man vill ha men man har inte riktigt råd, killen erbjuder sig att köpa det till än. Man säger nej även om man gärna hade velat det. Jag gör iallafall det, vill inte att någon ska betala mina kläder eller mitt smink. Visst en fika är väll okej eller middag på restaurang. Sen är det ju skillnad på överraskningar och pekköp i en affär. Överraskningar älskar jag blir nyfiken som ett litet barn.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback