Kvinnor skyll er själva

Varje dag blir kvinnor våldtagna och misshandlade över världen. Och i dom flesta fall får vi skylla oss själva att vi blir det pga hur vi klär oss eller är som personer.

Läste i Kenzaz blogg där hon skriver att hon tycker det är jobbigt när killar följer efter henne och klänger på henne. Och då kommenterar en tjej att hon får skylla sig själv när hon ser ut som hon gör och klär sig som hon gör.

Man ska väll få gå ut och klä sig hur man vill? man ska väll få gå naken utan att bli våldtagen eller att någon taffsar på än? man ska kunna gå i kort kort och framhäva sina ben utan att det ska bli en deal av det. Man ska kunna gå i urringat ner till naveln om det är så utan att folk ska taffsa osv.  ( urringat till naveln är dock så NOT high fashion )

Man ska få klä sig vågat när man vill utan att någon taffsar på än helt enkelt, och man har aldrig något själv att skylla sig för när sånt händer. Det är killen som är ett svin med psykiska störningar och borde få kuken avskuren och händerna.

Själv hatar jag när killar ska ta en på röven på krogen, eller på brösten liksom va fan? dom förtjänar inget mer än en rak höger. Vilket man får om man gör det på mig så passa er, jag kanske ser snällare ut än vad jag är ;)


Min pappa är alltid så orolig att något ska hända mig så när jag ska ut är det dubbla skärp som gäller och reflekväst, skyddslarm, spray, kniv i byxbenet, gärna en yxa i handväskan. Så när man väl går ut från dörren ser man ut som en psykopat som inte har alla tuttar i bhn.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback