Kedjebrev borde förbjudas

Någon mer än jag som stör sig på sms kedjebrev man får? där det kan stå allt ifrån att din mamma kommer dö om inte du skickar vidare detta till minst 10 eller att om du inte skickar vidare detta till 15 personer kommer du ha otur i kärlek i resten av ditt liv. Hatar det även om jag inte tror ett dugg på detta känner jag mig ändå så tvungen att skicka det vidare tänk om..

inte nog med att dom skickas på sms skickas dom till mejlen också. Störande svar JA !
Men har börjat med att sluta läsa när jag märker att det är ett kedjebrev funkar rätt bra.


Snart läggdags nu iallafall, sitter och dricker ett glas C-vitamin och äter lite mörkchoklad med mint smak. Tycker den är väldigt god, passar bra till dessert också. Jag är som en vanlig kvinna älskar choklad och sötsaker. Så imorn får det bli jogging turen så man inte slutar som en fläskdoris.




Kommentarer
Postat av: annie

de va bara för du fick ett sms av mig förut :P

2009-09-21 @ 02:31:48
URL: http://ssmuliz.blogg.se/
Postat av: Wiljon

Yeah!! sexigt finger ^^

2009-09-23 @ 03:39:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback