Kärlek

Något jag faktiskt stör mig på är kärlekspar som anser att livet enbart ska handla om den personen dom tycker om. Dom kan inte tänka på någon annan än den dom älskar, ger sitt liv till den dom älskar, och dom måste göra ALLT ihop. Till sist glömmer dom bort sina vänner och blir ett gaggit ensamt par hemma i det gråa. Kärlek no i dont think soo !

Jag anser att när man tycker om någon ska den väll bli en del av ens liv inte hela ens liv. Man är ju fortfarande två individer och har ett eget liv också, som man ska fortsätta få leva även om man är ett par. Visst är det mysigt att göra saker tillsammans men inte 24/7 då är det inte konstigt att man tröttnar på varandra och tillslut inte har någon fantasi kvar över vad man ska göra.

Sen par som inte tillåter varandra att ha kill och tjejkompisar? Det har jag väll inte riktigt förståt ,, jo förstår ju att man blir lite orolig kanske. Men man måste få ha sånt, det är väll att bara att ge det en chans, funkar det ju inte så funkar det ju inte.

Sen när man själv säger " jag tycker om dig" osv är det ju rätt självklart att man vill höra det tillbaka, men va fan sånt ska man ju säga när man själv känner för det. Hellre att killen säger det när han känner för det och menar det. Istället för att bara säga det för ATT. Man säger sånt när man känner så, inte bara för att den andra säger det.

Men det är väll vad jag tycker om det, i alla fall lite kan komma på mycket mer.


Kommentarer
Postat av: kristina-kittelsen

HATAR par som inte har ett "eget" liv, varför MÅSTE man göra allt ihop? :S

2009-09-23 @ 00:43:08
URL: http://kristinakittelsen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback