Höst

Hösten verkar vara här nu, kallt blåsigt och grått bara, sitter och ryser av tanken bara. Varför försvan sommaren så fort? tycker knappt den hann att komma igång. I framtiden i mitt liv ska jag flytta till ett land där det alltid är sol, där man kan gå runt topless i solen utan att någon bryr sig. Åka rullskridskor runt stranden. Ja drömmen vore att få leva i LA. Det har det varit länge nu, jag har väldigt många drömmar jag inte genomfört ännu. Men jobbar på det.

Saker jag bland annat ska göra/vill hemskt mycket göra är:

  • Bosätta mig i LA
  • Bli make up artist
  • Jobba som en viss typ av modell ( hemligt vilken )
  • Designa något eget, och starta ett eget företag
  • Köpa bilen på bilden nedan Lamborghini ;)
Men tillbaka på hösten, varför känner man alltid vid denna tiden att man vill ha en partner? och när man väl vill ha det hittar man ingen. Men när man slutar leta då kryllar det av dom. Det är när man slutar leta man hittar det. Så jag får väll sluta leta nu och bara hoppas. Jag vill också ha någon att mysa med under filten medans man ser på en bra film och regnet smattrar på rutan. Dricka vin och ta ett mysigt bad med tända ljus. En kille som bakar kärleksmums åt än när man är sjuk. Känner mig verkligen som en myskvinna nu, vill bara mysa och gosa.



Tänk när man glider runt i den längs LA gator, m m m jag älskar att drömma mig bort. Mitt liv är en dröm med andra ord. "The cure of dreaming is not to dream less, it's to dream moore "

Kommentarer
Postat av: Johan heilig

Kul o läsa att du oxå har mys behov!tycker alla brudar i din ålder har blivit så jävla hårda,vart har d kärleks fulla tagit ivägen lixom??U tell me

2009-09-28 @ 05:20:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback