Göteborg

"var" på Håkan Hellström i Göteborg idag. Var så jävla mycket svin där så man kom inte ens in,,sjukt. Så vi stog bakom hela faderullet lyssnade och dracke lite sweet fättsaft. Det smakade ung kvinna vi njöt ganska hårt där i ett tag.

Tappade mina solbrillor, hoppas den är glad som hittade dom eller tog dom! Sen missa jag bussen hem, BRA JOBBAT. tack tack. Sen sluta det med att jag bara kom till stan ( Uddevalla ) ja så då var man fast där. Men för 100kr + en 7eleven brownie kunde man få svarttaxi ända hem till dörren ;)

Här är lite bilder från denna dagen mest på katter och min kompis Nathalies lya i stan.


Mr krabbish


Typ finaste katten ever !!! ( efter min katt förstås )




Alexander med mord i blicken ! HE GOT THE LOOKS THAT KILLS




Simone



Är en stor jäkla lekpark



Vi såg på detta medans vi tog oss en klunk och förde ett vettigt samtal om täckningen i fättan




Stjärnan själv med världshistoriens största rattar



Okej det var min kväll.

Imorn blir det galenskap hoppas jag. Och ett och annat också innan något hemskt händer ! jaaa ni vet inte men jag vet.

Kommentarer
Postat av: kristina-kittelsen

fan va fin den översta katten va!

2009-09-19 @ 13:46:22
URL: http://kristinakittelsen.blogg.se/
Postat av: Jimmy

het tjej

2009-09-20 @ 21:20:33
URL: http://sjov.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback