Ganska sjuka tankar

Inatt när jag inte kunde sova börja jag tänka på rätt sjuka saker, tex om männsikans kropp var skapt på ett annat vis tex

Att vi var trebenta tänk va sjukt det skulle va, men man borde ju ha bättre balans då. Men springa med tre ben?! ja hmm undrar hur det hade varit. Ja och om man hade tre ben då hade ju jeansen sett annorlunda ut också. Eller tänk när man har SEX?! hur fan blir det då,,, ja som sagt sjuka tankar.

Eller att om du hade chansen att bevisa att det inte fanns någon religion eller gud skulle du gjort det då? Att få världen helt fri från Religion och allt som har med det att göra. Och alla verkligen skulle köpa din teori. Skulle du berätta om din upptäckt eller skulle du hålla tyst om det ?

Eller något skrämmande, du vaknar upp från det du har trott varit ditt liv, allt du varit med om fram tills nu har bara varit en dröm, du har legat i koma i flera år. Ne fyy va skrämmande som sagt tänker på en hel del sjuka saker ibland.


Nu ska jag överraska mamma genom att städa huset så det är fint när hon kommer hem från jobbet :)
Gillar våran nya dammsugare när den är sladdlös :D Det blir så mycket lättare iallafall i ett stort hus. Annars måste man hela tiden gå och byta vägghål.


strike a pose

Fin pose bild på mig ? Hemmafru delux

Kommentarer
Postat av: VIC

Så grymt sexig ;)

2009-09-15 @ 22:15:01
Postat av: CarlW

Fett söt! silikon?

2009-09-16 @ 14:58:34
Postat av: Karsten D

i dont remember how i got to this page... But you are gorgeous!! jeg taler lidt dansk. so heres me in english,chow.

2009-09-17 @ 07:45:08
Postat av: Emil Jamil

Du e otroligt vacker!!!!!! kom ihåg det :)

2009-09-18 @ 23:47:44
Postat av: Emil Jamil

du e otrolig vacker!!!!!! kom ihåg det :)

2009-09-18 @ 23:48:48
Postat av: Mikael

Haha, aa ^^ Lust att prata på msn, adda min gärna :)



[email protected]

2010-01-29 @ 00:27:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback