FEL KVINNOR GÖR I SÄNGEN!

Fel kvinnor gör i sängen

Nej självklart menar jag inte sånt som att käka i sängen, vad man har i sängen osv.
Nu menar jag sex för fulla kastruller, är hela tiden för mycket tjat om vad killar/män gör för fel i sängen. Vi kvinnor är inte så felfria.

Några olika sexfel kommer här ( fast visst nån kille/man kanske gillar det ) :

Dödfisksyndromet:
Man startar ( säger vi nu) med missionären killen är taggad medans tjejen ligger som en dödfisk och inte ens ger ifrån sig ett ljud. Efter några minuter är det fortfarande likadant. Ett tips är att även om man inte kan röra sig så mycket i den ställningen så kan man iallafall smeka sin partner och låta lite ( men inte fejka ska va naturligt ) tror det kan uppskattas. Doggystyle även en svår ställning som tjej att göra något i men att försöka stöta med lite och verka lite med på noterna är inte fel. Och nej jag är ingen sexexpert men när man hör killkompisarna nämna vissa tabbar tjejerna gör dom ligger med så vill man ge tips.

Kukskrapan:
Tjejen ska gå ner på killen allt verkar bra fram till att hon helt plötsligt verkar inte veta vad hon gör eller tror att hon vet vad hon gör när hon skrapar tänderna upp och ner längs med kuken,penis ja vad som nu accepteras att den kallas. Tjejer läs Jenna Jamesons tio budord om hur en avsugning ska gå till ni kanske lär er något. Eller så är ni redan PRO. Men vad jag vet så gillar inte killar tänder + kuksituation.

Finger upp i anus: Jag är medveten om att det finns folk som gillar ett finger upp i rumpan medans sex ( jag är inte en av dom ) men nån kille där ute måste ju spridit ut att ALLA kvinnor älskar detta. Och helt plötsligt verkar det som att någon kvinna även har spridit ut att ALLA män älskar detta också. Och det ända jag har hört hitills är att det är det värsta dom vet. Jag hade då inte velat sticka upp min manikyr upp i någons anus det är då en sak som är säker !

Några till saker va inte så blyga och försiktiga ta för er och säg hur ni vill ha det, det uppskattas!

Kommentarer
Postat av: Rickard

Framför allt... va inte så blyga ;P

2009-09-12 @ 19:10:48
URL: http://realr.blogg.se/
Postat av: Christian

Smek runt anus är ju nice... ALLA gillar det, kille som tjej... det ska bara till att rätt person gör det och på rätt sätt... slappna av och prova smeka runt runt utan penetration.. kittlar som aldrig förr! och lite kinky stämpel som man kan gå igång på...

2009-09-14 @ 16:27:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback