Drömmar

Enligt forskare drömmer man minst 3ggr per natt. Men oftast kommer man inte ihåg drömmarna, vilket gör att man tror att man inte drömmer.

Jag har ett problem, vissa perioder har jag väll rätt bra drömmar. Eller så kommer jag inte ihåg dom. Men nu har jag sånna där riktigt jobbiga drömmar igen, i drömmarna går allt ut på att skrämma skiten ur mig, eller få mig sårad. Allt är verklight, jag kan vakna ur drömmen men fortfarande tro att det är sant.

Sjukaste var nog när jag drömde att en strypte mig, vaknade och kunde inte andas, fick panik. Hela jag var helt kallsvettig. Kan säga att efter det vågade jag inte somna igen, hade ångest för det.

Sen kan jag också drömma väldigt mycket drömmar då folk sårar mig, kan va personen jag gillar eller närastånde, folk som är otrogna eller håller på med någon annan framför mina ögon. Eller någon i släkten som dör framför mina ögon. Har många ggr vaknat upp och bara gråtit och trott det varit på riktigt.

Något jag drömde väldigt ofta förr var att jag blev jagad av saker eller personer. Slagen osv.

Det är sällan jag drömmer positiva saker, vissa saker jag drömmer händer även på riktigt sen. Är jag som hon i medium? Känns nästan som det.

Eller finns det någon mer som drömmer så mycket sjuka saker som jag gör ? jag köpte en drömfångare av en indian men kan säga den funkar inte alls. Någon som har bra tips mot mardrömmar? för jag orkar inte med skiten längre...



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback