Dåligt

Dålig uppdatering,, pga att jag börjar tröttna på att ha blogg. Det var mest kul i början.

Men iallafall så har jag idag tränat mestadels bara, måste fasen få kroppen i trim igen.

Imorn har jag planerat att lämna ut mitt cv på lite olika ställen och sen unna mig lite solning. Älskar att vara brun man känner sig så fräsch och pigg. Och man ser ut att vara det också. Sen har jag fått lite oönskade finnar pga all stress i det sista och dom försvinner när jag solar så det är bara positivt med att sola.

Och för den som vill veta peelade jag läpparna nyss och tog sedan på försvarets hudsalva. Skit bra man får jätte goa läppar sen. Helt klart kyssbara.

Enkelt att göra det, men för den som inte vet kan man fukta änden på handuken lite och skrubba på läpparna men akta så du inte åker utanför kanterna för då kan de se ut som att du har nare efteråt. Sen när man känner att dom är lena tar man på salva. Så enkelt var det.

Peelade även ansiktet när jag var igång. Mycket intressant inlägg eller inte.

Men har kommit fram till att det är dags att byta stil är så trött på min nu, så i framtiden får ni se hur den ser ut ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback