Ångest

Att vakna nu det är ångest på hög nivå, hela dagen har gått och det ända jag har gjort är sovit. Ställde klockan 10 imorse tror ni jag vakna ? ja det gjorde jag och stängde av klockan. Sen sov jag vidare som ett svin. SEN ja nu när man gått upp då kommer pappa och säger något så irriterande " Kanske dags att börja gå upp tidigare? " han har vetat hela dagen att jag har sovit och inte ens försökt gå in och väcka mig. Visst jag borde lära mig det själv men nu va det så att jag sov som ett svin och är rätt svårväckt. Får börja dra upp rullgardinen innan jag ska sova så det kommer in ljus på morgonen. Eller har någon annan någon bättre ide? Jag är nattmänniska och älskar att sova....

Men för att få bort denna ångesten en aning ska jag försöka hinna med så mycket som möjligt nu.. min plan lyder

* äta mammas nybakta bullar

* springa till Min kära vännina och hämta min cykel

*Hem duscha dra i en hårkur

*Göra fransk manikyr

Det är iallafall hyffsat mycket sen kanske försöka få läst ut min bok,, är dock sugen på att börja läsa någon ny bok,, ovanligt för mig att börja gilla läsa måste va för att jag inte behöver det längre så vill jag göra det.

Men jag gillar bara att läsa verklighetsbaserade böcker, allt annat känns bara meningslöst när det är en påhittad smörja.

Men nu ska jag hitta en tröjja och ut och spanka fläsket.




Mig i början av sommaren, vill bo någonstans där det bara är sol och värme, så man kan gå topless på stranden och bara leva

Kommentarer
Postat av: Louise

:D

2009-09-21 @ 16:23:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback