Tisdag kväll

Angånde min tävling har jag redan fått in många svar, till och med det rätta ;) men eftersom jag inte vill göra detta för enkelt har jag inte accepterat kommentarerna ännu så någon kan se vad folk svarat tidigare.

Sitter nu och kollar på smycken, vill ha ett nytt armband, halsband eller kanske en ny ring? fick presentkort på hm nu så tänkte att något nytt smycke får det bli.

1

Gillar båda dessa armbanden men känns onödigt att köpa båda, vilket är finast, silver eller guld?

2



Eller varför inte ett nytt halsband kanske? har så svårt att bestämma mig gillar ju alla :O hjälp?!


3



Gillar båda örhängena men dom med guldiga rosetter är ju bara så sjukt söta så dom lär det bli



4



Eller ring guld eller silver?



Skulle vara tacksamt med lite kommentarer om vad ni tycker, för något tycker man ju alltid. :)



Love Camiii

Kommentarer
Postat av: annie

du har vart dålig på att blogga idag mamma; /<3

2009-10-21 @ 03:37:48
URL: http://ssmuliz.blogg.se/
Postat av: saaraa

Jag är ett stort silverfan ;) och jag så tyckte jag att de färgglada örhängena var asfina :D

2009-10-21 @ 15:22:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback