Tävling

Ska ha en liten tävling nu, vinnaren får en suprice :)

Tävlingen går ut på att jag kommer skriva några historier nu och ni ska gissa vilken som är sann om mig.



Story 1

Camilla var 16år och hade chattat med en kille väldigt länge, dom låg dag och natt och snackade i telefon. En dag bestämde sig Camilla att hon måste få träffa den där killen, för han var ju ursnygg och jätte trevlig. Men han bodde en bit bort och hon vågade ju inte ta hem honom, det hade varit för pinsamt. Så hon planerade en dagsutflykt, tog pengar från sin pappas plånbok, köpte en bussbiljett och åkte till Borås. När hon väl kommer fram inser hon att hon glömde ta pengar till en retur biljett, och att killen hon skulle träffa inte såg ut som på bilderna. Genast springer hon och gömmer sig, och ringer skamset pappa och berättar att hon är i Borås och vet inte hur hon ska ta sig hem.


Story 2

Camilla har varit ute och supit hela helgen och sitter nu på bussen hem från stan, hon är sjukt skitnödig så hon har så ont i magen så hon knappt kan gå. Hela buss turen koncentrerar hon sig på att inte spy, och dricker sin cola för att lugna magen. Bussen missar hållplatsen hon ska av vid så hon får gå extra långt hem. När hon är påväg hem känner hon att hon nästan ska svimma så skitnödig som hon är, och det är långt kvar hem. Camilla känner att det här kommer aldrig gå vägen antingen kommer jag svimma här på vägen av magplågorna eller så måste jag göra något åt detta nu. Så Camilla går in i skogen tittar sig runt omkring så ingen är innom synhåll. Camillas pappa har sagt om man ska skita i skogen bör man hitta ett bra träd att luta sig mot ( hennes pappa är jägare) så hon hittar ett bra träd lutar sig mot det, klämmer ut skiten och känner sig lättat, sången HAALLELUUJA HALLLELJUA går nu i hennes öron. Hon fortsätter sedan lättad hemmåt.


Story 3

Camilla går ensam på en fest för att en kille är där hon gillar, hon är inte den som har ett stopp när det gäller alkoholen. Hon dricker tills hon slocknar. När hon kommer till festen är alla glada över hennes ankomst. Dom drägglar nästan för det visade sig bara vara killar på festen. Och där sitter lilla jag och dricker stark öl efter stark öl cider,vin och sprit. Till slut snurrar bara allt, helt plötsligt är vi vid en fontän alla kastar av sig kläderna även jag och badar runt där. Något jag inte tänkte på när jag kastade av mig kläderna dock var vart jag gjorde det, och så bra i gasen som jag var då vart ju minnet borta. Där stod jag i bara trosor. Slutade med att jag fick ringa en kompis och be honom att komma med kläder till mig, fick dock gå till kungsgatan och möta honom där. Ni kan ju fatta hur pinsamt det var.



Så ja vilken historia är nu sann? Kommentera , men glöm inte namn och mejl ;) Tävlingen avslutas på torsdag kl 13:37

Kommentarer
Postat av: Cim Knutsen

Gissar på nummer2 (no pun intended ;P)...

2009-10-20 @ 02:25:58
Postat av: Cim

Story 2 låter troligast :P... (Kan hända att man dubbelposta nu men ser inte mitt förra post :P)

2009-10-20 @ 02:43:42
Postat av: annie

story 3 :D tror ja eller 2 låter oxå din stil ;D

2009-10-20 @ 04:02:22
URL: http://ssmuliz.blogg.se/
Postat av: soraN

Det här var skit svårt men jag gissar på Story 3 :D haha. Soran, [email protected] <-- gammal mail som jag haft länge mobba inte :D

2009-10-20 @ 13:09:09
Postat av: angie

hhahahaha tvåan ja lovar xD

2009-10-20 @ 13:55:29
Postat av: Nathalie

NUMMER ETT!! :D

2009-10-20 @ 14:05:02
Postat av: Petrus

Haha vafan tror fan inte ens jag vill veta vilken som e sann xD

2009-10-20 @ 14:08:58
Postat av: caroline

story två! :)

2009-10-20 @ 14:57:27
URL: http://carolineborjesson.blogg.se/
Postat av: olle

Så klart att det är historia 1 även om det vore mycket roligare med historia två :)

2009-10-20 @ 16:22:06
Postat av: erik

story 3

2009-10-20 @ 16:55:32
Postat av: Louise

Hhahah de här var klurigt ;P

Men jag får gissa på Story 2 xD

Ja du har juh min mejl;)

2009-10-20 @ 16:58:57
Postat av: niclas halvbror

Story 3

2009-10-20 @ 18:13:02
Postat av: Jocke

Story 3!

2009-10-20 @ 20:24:43
Postat av: rickard

Jag chansar på story 3, haha :D vinner man nåt dyrt? typ en båt eller nåt?

2009-10-21 @ 08:16:08
Postat av: Cim Knutsen

Satt och funderade lite på dessa historier idag (fråga mig inte varför :P) och då gick det upp för mig att nog alla 3 är sanna ^^... Dock så har jag redan svarat på Story 2 så får stå vid det :P... Hoppas jag har fel om detta nu istället ;D

2009-10-22 @ 02:39:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback