Tävling avslutad

Ja det var ju några stycken som var med och tävlade, det roliga är att dom flesta har ju svarat fel. Och jag är lite chockad över att dom flesta har trott jag har hoppat naken i en fontän med massa killar, vad tror ni om mig?
Det skulle nog inte hända, iallafall inte i ett fullert tillstånd inte heller naken.

Så då är det ju det skulle jag kunna sno pengar av min pappa och åka iväg till borås utan att säga något, ska jag va ärligt skulle jag aldrig våga det min pappa skulle döda mig. Och jag kan inte sno saker eller ljuga så är det bara.

Så ja STORY 2 är sann,, jag gick bakis hem skitnödig som fan,, och nöden har väll ingen lag? sen tycker jag det är sjukt töntigt med killar som tycker det är en så stor grejj att tjejer skiter och inte kan acceptera det för vi är för fina för sånt. Jag är väll helt enkelt inte den blyga tjejen som inte vågar erkänna att jag har skitigt i skogen.

Dock gissade ju 4 personer rätt och det kan ju bara bli en vinnare så fick lotta

Caroline heter vinnaren så om du läser här igen kan du väll ge en kommentar för din epost eller bloggpost funkar inte så kan inte kontakta dig nu. Men om hon inte hör av sig får jag väll lotta om och då sker det ganska snart.
Så håll ögona öppna.

Ett väldigt passande klipp ;)


Kommentarer
Postat av: CAroline

haha visste väl att jag hade rätt! ;) wooow

2009-10-22 @ 22:03:20
Postat av: Cim

Grattis Caroline :)... Gissade också 2:an men lotten föll inte min väg :)

2009-10-22 @ 22:04:29
Postat av: Cim

Grattis Caroline :)... Gissade också 2:an men lotten föll inte min väg :)

2009-10-22 @ 22:06:50
Postat av: Cim

Grattis Caroline :)... Hade också svarat 2 men lotten föll sig inte i min favör :(...

2009-10-22 @ 22:47:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback