Så vill du inte

Så vill du inte hitta din pojkvän


1. Med dina underkläder på

2. I sängen med en annan brud

3. När han klämmer en finne så det sprutar finngöör på din nyputsade spegel

4. Med ditt dyra schampoo som han tror är billigt så han tar halva burken

5. I backslick

6. Ätandes på en pizza och inte sparar något till dig

7. Med en vältrimmad rutmage eeEEWW!!

8. i smutsiga sänglakan

9. Med blommor i handen som luktar så mycket, så allergiska jag bara nyser så fort jag ser dom,,, rosor tack, eller ett sexpack öl ;)

10. I köket, om han nu inte skulle vara riktigt duktig då är det ett undantag.

10.

Kommentarer
Postat av: Jane

SV; Tack :) Jag älskar den & tror jag ska köpa den :))

2009-10-31 @ 22:11:20
URL: http://j
Postat av: annie

hahah den var bra'''''':D

2009-10-31 @ 23:48:27
URL: http://ssmuliz.blogg.se/
Postat av: Jonas

Haha va e d för fel på rutmage?

2009-11-01 @ 13:06:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback