Packar

Nu är det dags att göra sig fin och packa klart min väska, för om några timmar drar jag och mitt pick och pack iväg till skååååne! Kommer nog inte kunna blogga sen förens jag kommer hem igen om jag nu gör det :O men förhoppningsvis så gör jag ju det, med massa roliga bilder och historier. Och antagligen så har jag gjort något klantigt för det gör jag alltid, skämt ut mig för det gör jag också alltid.

Eller bara gjort något som jag inte ville göra så jag har en pinsam historia att berätta barnbarnen VILL CAMILLA HA BARN NU?! nej det vill jag inte,,,men alla verkar ha bestämmt sig redan även pappa att barn ska jag ha...

Men som sagt packa nu men vad ska man ha med?

Vad är det viktigaste att ha med sig i en resväska? kinderägg? rakhyvel? tandborste? eller något annat?

jag är inte bra på att packa har aldrig behövt sånt typ för min pappa säger att det är onödigt att resa när vi har det så bra här hemma lungt och fridfullt = boooring :(



Har lite dåliga vibbar av att våran klädsel kommer att vara något i stuket av detta förutom klackarna xD

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback