Lördag

Var på ett jävla bonnegalej, garagefest, och jag var nog fullast av alla bönder skulle jag tro. Helt garn. Jag dricker sällan nu för tiden men när jag väl dricker är det för fulla kastruller det är då en sak som är säkert.

Åkte hem till Karro efteråt, fast morsan kom och hämta mig där. För va så jävla hungrig, så blev hem äta, gick och la mig satte på sagan om ringen. Somnade, en stund senare ringer mobilen, var bara att ta på sig kläderna och dra på efterfest. Vilket jag nog inte hade behövt. Men var en as söt hund där, helt besatt av skuggor, den jaga dom och grävde efter dom. Följde efter alla för att få se deras skuggor. Pep så fort dom försvan, fast den pep typ hela tiden. Väldigt speciell hund.

Gjorde en misslyckad fiskgratäng när jag kom hem, sen så hade vi inte vanligt rid bara fullkorns ris och man märker seriöst ingen skillnad på det från när man lägger i det och när det ska vara klart. Hårt och torrt är det ! slängde maten och gick och la mig.
Antingen är jag bakis igen eller så är jag sjuk igen, känner mig helt febrig och har ont i huvudet.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback