Konstig dröm?!

Hade en sjukt skum dröm inatt

Det började med att jag var på torp, såg en vän till mig där som heter Rasmus han var helt plötsligt 2 m om inte mer så fick hoppa för att kunna krama honom. Helt plötsligt var vi hemma hos mig och skulle sova i min säng. Men först ville han flytta på mitt nattduksbord för att se hur det såg ut bakom, och där låg det såklart lite hundhår och damm. Så han vägrade att sova i samma säng som mig pga det. Så vi fick ligga i ceperata, men sen satt jag helt plötsligt och gjorde rostade mackor med mamma och han var borta.

Sen blev jag upphittad med två krigskamrater ute på ett fält av några fiender vilket trodde att vi var döda. För vi fejkade sedan när vi väl var i rummet när dom skulle försäkra sig om att vi var döda genom att skjuta oss vakna jag upp, och dom skjöt tomma skott, så jag drog fram min pistol vilket också sköt tomma skott. Men ändå fortsatte vi att skjuta mot varandra även fasten inget hände.

Men sen helt plöstigt gick jag runt och massdödade poliser..


Sjuk dröm,, nån som kan tyda den?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback