Kass jag är

Förlåt för min dåliga uppdatering, har inte varit hemma nu på över ett dygn så det är därför. Annars hade jag skrivit massa blåsta inlägg så man undrar va i helvete jag är för person egentligen.

En sak jag har konstaterat är att mina adidas skor är bruna och inte vita längre, och att vissa folk är så folkskygga eller bara dumma i huvudet så att dom har plogat sönder en gångväg, fällt ett träd över den, dragit taggtråd. För att ingen ska kunna ta sig förbi. Undrar om dom har tillstånd till det? slutade med att jag fick gå ut i en hage där en förvirrad häst stod och tittade på mig medans jag gick runt skiten. Så smart var jag, ett träd kan inte stoppa mig när jag går fram :D

Sen har jag konstaterat en sak till vilket jag tyckt länge men shakira hon är tvär läcker eller vad säger ni ?





ÄLSKAR DEN KLÄNNINGEN HON HAR DÄR!



Jag gillar Shakira för att hon har kvinnliga former, vem vill se ut som en benig sticka?











Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback