juljuljul

Fan det är snart jul, jag har inte ens handlat en ända julklapp ännu, och jag kan inte ens,, suger att vara arbetslös, hur ska jag lösa detta problemet,,pengar till juklappar.

Finns väldigt mycket bra saker med julen, gemenskapen, maten, julklappar och camillas julgodis förståss vilket är snickers det gör jag alltid och den är så himmlans god brukar ta slut innan julafton så jag får göra en sats till.

Men allt är inte underbart med julen,

Kylan är ett stort minus så fort man ska gå ut måste man ta på sig så mycket kläder så man ser ut som en boll sen.

Snön fast vi får inte snö nu för tiden vi får bara slask så gäller att man har ett par täta skor som är varma, vilket man oftast inte har så man kommer hem med kalla röda blöta fötter.

Handla julklappar är kul när man hittar allt man ska ha SNABBT, annars så går man runt där och svettas och lyssnar på samma jullåtar som går i alla butiker. KÖER överallt till kläderna, till kassan, till bankomaten.

Julmaten, finns mycket gott där men mycket man undrar varför den är där tex syltan ser så äcklig ut så jag har inte ens vågat smaka på den. Sill smakar skit. Inlaggd strömming smakar också skit. Sen finns det nån rödkåls sak som också smakar skit... det finns mycket med andra ord på julbordet som smakar skit.

Ska säga min önskelista hur den ser ut än så länge

1. PENGAR PENGAR

2. PRESENTKORT FÖR DET ÄR SOM PENGAR

3. PARFYM

4. RAMAR SÅ JAG KAN RAMA IN MINA SKISSER

5. TAVLOR

6. ÖL I STORA LASS



Brianna frost är riktigt fin har en jävligt läcker rumpa :)

Kommentarer
Postat av: Caj

Det är oktober ?

2009-10-29 @ 00:56:17
Postat av: Jonas

Ja kan bjuda dig på en öl i jul ;)

2009-10-29 @ 01:57:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback