Jul i Oktober

Någon mer än jag som har fruktansvärda julkänslor iår, jag är sugen på att pynta en gran redan idag, va ute i julhandeln och trängas och svettas. Stå i km långa köer. Julmaten som jag kommer att få ta del av iår som jag inte gjort på väldigt många år nu. Ne men pynta hela huset med julsaker, komma in från vinterkylan sätta sig med ett glas varm oboy kolla på kalle anka klockan 15:00 det är viktigt för mig. Längtar sjukt mycket.



Hur långt är det kvar till julafton egentligen ?

Kommentarer
Postat av: saaraa

Jag har också varit sjukt julpeppad sen typ augusti. folk börjar tycka jag är störande nu, för jag tjatar om julen hela tiden ^^

2009-10-19 @ 13:09:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback