Innan jag somnar

Innan jag somnar staplar jag upp alla mina kuddar till en mur, lutar mig mot den, tänker att det är din axel jag lutar mig mot medans jag läser min bok. Att det är dig jag somnar brevid och vaknar upp brevid. I din prydliga lägenhet som är hemtrevlig men fortfarande "grabbig". I dina lakan som luktar underbart, för dom luktar dig. ( can just say M M M ! )  Hur du tänker på allt och fixar och donar och har dig, mysig men fortfarande äventyrlig. Gosh what I miss it!

Jag ångrar att jag inte var mig själv, istället för att försöka vara något jag trodde du skulle gilla. Men vem vet det kanske inte hade hjälpt. Men det är mycket man ångrar efteråt


Igår läste jag ut min bok " Att älska som en porrstjärna " av jenna jameson, sjukt bra bok rekomenderar den verkligen. Nu väntar jag bara på att mina nya böcker ska komma med posten.


Kommentarer
Postat av: C. friman

Den boken var äckligt bra faktiskt!

2009-10-18 @ 15:55:46
URL: http://corneliafriman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback