Halloween :D

Imorgon ska jag fira min halloween i Götelaborg med Natta och änni kommer blir kanonkul :D svaiijna sönder för hela slanten.

Kommer ihåg en halloween när jag var liten, jag hade planerat i två veckor en halloweenfrukost åt familjen, tror jag jagade upp alla 6på morgonen för att jag inte orkade vänta längre, hade bakat scoones och blandat saften så röd så det skulle se ut som blod, så den var så stark så ingen kunda dricka den. Sen minns jag inte så mycket mer än att jag blev ledsen för att dom klaga på saften hah

Men halloween jag ska klä ut mig men inte till något märkvärdigt men säger det inte ännu får se bilder på det efter helgen ;) Men vad ska ni klä ut er till då om ni nu ska det ? istället för att vara torra och tråkiga menar jag,,, lite får man ju bjuda på sig själv ;)




Min hund hade lätt få ha Yoda dräckten ;)

Kommentarer
Postat av: Jonas

Ja ska va en OOOOOOOND Clown :D:D

2009-10-30 @ 19:07:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback