HAHA rykten !

haha jag blir alltid lika paff så fort jag får höra ett rykte om mig för dom är så skrattretande, vem kommer på allt detta?


1. jag säljer inte droger. Även om man ibland kan tro att jag går på något så är det inte så.

2. Jag har inte finnar över hela ryggen. Har väll haft en enstaka någon gång i mitt liv men absolut inte över hela ryggen

3. Jag är ingen slyna som håller på med allt och alla. Antingen är ni blinda, eller så finns det en kopia av mig där ute. För det är då iallafall inte jag.

Undrar vad man får höra för rykte här näst? att jag gjort en plastik opperation ?

Kommentarer
Postat av: golare

alltså det är farmville kossorna som har gaddat ihop sig med maffiawars och spritt ut dessa rykten. Men detta har du INTE hört från mig.

2009-10-06 @ 23:11:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback