En mamma vet alltid bäst

Tycker det känns som att alla mammor har en handbok av hur allt ska göras och skötas. Min mamma har iallafall en sån handbok känns det som ( om man bortser ifrån elektronik ) kommer hem kall och hungrig, mamma gör genast pannkakor åt mig och är jätte gullig sicken mamma man har. Även lagt in massa kläder på mitt rum hon tvättat. Men får nog ta och lära henne något om mobiler iallafall så hon kan få nytta av sin.

känner mig rund och go som en katt nu efter alla pannkakor smällde i mig 6st jätte snabbt så nu känner jag hur dom bara sväller upp i magen på mig.

Imorn tänkte jag ta och sola igen, och söka till ett jobb jag hoppas att få som vanligt. Kanske bättre att förvänta sig att man inte får det,, så kanske det blir tvärt om? tror jag ska köra på den taktiken denna gången.



Fan drömmer varje natt nu nästan att jag flyttar hemifrån DAMN I WISH IT WAS TRUE! men någon dag blir det de, och då blir jag glad!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback