Dumma mig

Gick och la mig innan tio ikväll för tänkte jag skulle vara duktig, men detta slutade med att jag vaknade innan två på natten hur pigg som helst så nu sitter jag här vaken och vet inte vad jag ska göra så hittar såklart lite skumma saker på internet jag tänker dela med mig av.



Så borde våra svenska gurkor också se ut, mackorna skulle se så mycket roligare ut även salladen
:D




Dessa muffins ska jag göra till halloween hoppas dom blir lika fina,, ser dom smaskiga ut eller? ;)




Fin leksak till ungar, undrar hur länge den får vara kvar på marknaden



Fin ring ellerhur? haha naaat



Fina flipflops? själv älskar jag att gå barfota på sommaren i gräset, dom kanske är något för mig då?

Kommentarer
Postat av: annie

sno allt från foki gör det ;)

2009-10-21 @ 15:23:46
URL: http://ssmuliz.blogg.se/
Postat av: camiiiSexzita

Sno och sno,, tror inte du hon hitta dom bilderna någon annans stans där hon fick inspiration? så som jag fick av att kolla på hennes blogg

2009-10-21 @ 15:24:49
URL: http://camiiisexzita.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback