Drömmen

Kan säga hur min dröm blev inatt haha..

För det första flytta jag hemmifrån IGEN till en ganska schysst lägenhet i en studentkorridor. Där u2 spelades i korridorerna. Men det var några jävlar som lyfte av dörrarna så jag blev as förbannad och tänkte slå ner den jävlen som pajjade min dörr men i samma sekund som jag tänkte nita honom stod självklart en polis brevid... sen vaknade jag upp från den drömmen...

somna om och börja drömma att det var sommar, och att jag gick barfota ute och var påväg mot våran fotbollsplan. När jag väll var framme jo självklart är det en farlig brunbjörn på planen, men jag hade en köttbit jag kunde ge den för att locka bort den medans jag räknade ut hur lång tid jag hade på mig hem innan den skulle börja jaga mig. Slängde till den köttet sen sprang jag som en galning tittade hela tiden bakom mig för att kolla efter den. Jag han hem som tur va,, vaknade helt anfådd.

Drömmer alltid konstiga drömmar om det inte är så att jag flyttar till ett nytt ställe så blir jag jagad av något eller någon.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback