Det är tragiskt

Jag har en kompis som heter Na**a, som har fallit in i mörkret, gått över till THE DARK SIDE. Hennes drömmar är inte längre att jobba på donken. NU vill hon bli kissies, hon gör allt för att bli som henne. Färgar håret blont och är jätte kaxig.

Det duger inte längre att gå ut på Munkedals inne krog, nu vill hon bara gå ut i uddevalla. Där dom har inträdde. Men na**a tjatar alltid in sig på en plats på gästlistan så hon kommer in gratis. Men liksom HALLÅ jag betalar alltid inträder känns billigt att stå på gästlistan. Själv står jag på VIP listan eftersom jag är sveriges största bloggerska. Jag var ju nominerad på blog awards till årets blogg, men kände att denna tillställningen kändes så billig så jag ville inte delta så det fick dom andra små bloggarna göra istället.


(och den som inte förstår att jag driver en hel del i min blogg och brär på är ju ganska blåst)

Fniss på er thihiihihihihhih


Kommentarer
Postat av: annie

du är så himla störd camilla :D<3

2009-10-18 @ 18:03:15
URL: http://ssmuliz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback