Anonyma suckers

Det är lite kul när man får kommentarer eller mejl från anonyma männsikor, ibland är det med hatiska meddelanden eller så vill dom bara föra fram sin åsikt i det hela sammanhanget.

En sak jag inte förstår är varför dom är anonyma? vad är vitsen ? är ni rädda för att få mothugg? eller att jag ska hemsöka er? eller kan ni inte stå för det ni säger?

Själva grejen med att vara anonym förstör ju åsikten, det visar att ni inte kan stå för det ni sagt. Samma folk som ska säga saker någon sagt om än, men dom kan inte säga vem det var.

Tex en person sa att "jag är ju fett fin men en jävla slyna" men jag fick aldrig reda på vem det var. Antingen vill ju personen inte att jag ska tycka illa om den för det den sagt eller så är den rädd för mig. Eller så är det bara en lögn för att få en annan person att tycka illa om mig, för att själv få en chans på mig. Ne men anonyma folk är suckers som inte kan stå för det dom säger eller tycker. Och jag vill påpeka med kommentaren innan att jag är fett fin men inte en slyna för alla ören på jorden ;)

Sen en till störande sak på bilddagboken, dom som har lösenord. Meningen med det? jo klart att man inte alltid vill att alla ska kolla in än. Men har man gästlösen borde man fan inte kunna kolla in någon annan än sina vänner. För jag har några som bevakar min bilddagbok 24/7 med gästlösen. Jag har ingen aning om vem dom är, men jag hatar dom för att jag inte kan gå in på deras. Och jag tänker inte skaffa gästlösen för att bli av med dom.

Men ändå sluta va anonyma och ha gästlösen.



haha skogås och allt, var där för några år sen på Bmx Jam det var riktigt kul :)

Kommentarer
Postat av: emma

vad gör du ikväll snygging?

2009-10-19 @ 22:46:20
URL: http://frokenbitterfitta.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback