wrooom

Suttit och skissat på ännu en ny japanskt inspirerad skiss, men den är inte klar ännu men känner mig trött i handen nu så ska äta popcorn och se på Toy story 1 och sen skönheten och odjuret. Tända min rökelse, och alla mina värmeljus. Synd att man inte har någon att mysa med ,,,men men.

På tal om mysigt har insett att Indiska är världens mysigaste butik, min lägenhet kommer att få en hel del saker där ifrån. gillar sidenkuddarna och överkasten. Buddah, trebenta grodan och alla sånna där saker. alla fina ljusstakar och rökelsen dom har där. Men nog om det


Idag hissar jag: Ny bekantskap

Dissar: Personer som inte tänker innan dom talar. Små ord kan påverka än så negativt.

Jag i somras :)

Kommentarer
Postat av: soraN

Hur har du lärt dig måla så fint? Måla du mycket när du var mindre eller? Du får berätta :D

2009-11-02 @ 23:27:47
Postat av: Cim

Disney och ljus... Blir inte bättre ^^

2009-11-03 @ 01:55:16
Postat av: skoob

heej fan va heet du är hör av dig om du vill 0739348809

2009-11-03 @ 02:28:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback